Пропонуємо поурочні додаткові завдання і ігри з української мови для 3 класу до підручника Вашуленко М.
*** Розділ на етапі наповнення.
Розділ 4. Будова слова
| Тема | Методичні матеріали | |
| 37 | Закінчення слова, його роль у реченні. | |
| 38 | Поняття про нульове закінчення. | |
| 39 | Основа слова. Частини основи. | |
| 40 | Спільнокореневі слова. Корінь слова. | |
| 41 | Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова. | |
| 42 | Урок розвитку мовлення. ВИБІРКОВИЙ ПЕРЕКАЗ | |
| 43 | Наголос. Наголошування слів. | |
| 44 | Загальне поняття про орфограму. | |
| 45 | Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом. | |
| 46 | Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. | |
| 47 | Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. | |
| 48 | Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником. | |
| 49 | Застосування алфавіту. | |
| 50 | Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником. | |
| 51 | Урок розвитку мовлення. ТВІР-МІРКУВАННЯ «КОГО Я ВВАЖАЮ СВОЇМ ДРУГОМ / СВОЄЮ ПОДРУГОЮ?» (ЗА ВКАЗАНОЮ ТЕМОЮ) | |
| 52 | Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів. | |
| 53 | Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів | |
| 54 | Правопис слів із префіксами роз-, без-. | |
| 55 | Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. | |
| 56 | Урок розвитку мовлення. СТВОРЕННЯ КОМІКСУ | |
| 57 | Вимова і правопис слів з апострофом. | |
| 58 | Правило вживання апострофа після префіксів. | |
| 59 | Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом. | |
| 60 | Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. | |
| 61 | Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. | |
| 62 | Словотворчі вправи та моделювання будови слів. | |
| 63 | Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса). | |
| 64 | Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою. | |
| 65 | Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ЛИЖНІ ЗМАГАННЯ» (ЗА СЮЖЕТНИМ МАЛЮНКОМ) | |
| 66 | Урок контролю навчальних досягнень учнів за І семестр. |
Корисні посилання:




