Інтегрований урок Стежка добрих справ виховуємо милосердя

Інтегрований урок “Стежка добрих справ: виховуємо милосердя”

Ми підготували унікальний інтегрований урок до Дня доброти, який допоможе розвинути емпатію, милосердя та навички командної роботи.

Інтегрований урок: “Стежка добрих справ: Виховуємо милосердя”

Тема: День доброти. Формування емпатії, милосердя та навичок доброзичливої взаємодії. Дата: Тематичний день. Клас: 1-4 Тип уроку: Інтегрований (Основи здоров’я, Етика, Мистецтво, Я досліджую світ) Обладнання: Аркуші паперу, кольорові олівці, стікери-сердечка, макет “Дерево добрих справ”, скринька “Скарбничка добрих справ”.

Мета:

  1. Навчальна: Розширити уявлення про поняття “доброта”, “милосердя”, “емпатія”. Навчити відрізняти справжню доброту від удаваної.
  2. Розвивальна: Розвивати емоційний інтелект, здатність співпереживати та навички конструктивного вирішення конфліктів.
  3. Виховна: Формувати стійке бажання чинити добрі справи, бути уважним до людей та природи; виховувати повагу та взаємодопомогу у колективі.

Хід уроку

I. Організаційний момент та Вступ (5 хв)

1. Привітання та “Коло доброти”.

  • Вчитель: Запрошую всіх увійти у “Коло доброти”. Передаючи м’ячик (або стікер-сердечко) сусіду, скажіть йому одне добре побажання на сьогоднішній день.
  • Оголошення теми: Сьогодні ми вирушаємо “Стежкою добрих справ”.

2. Бесіда “Що таке доброта?” (Основи здоров’я / Етика).

  • Що ми відчуваємо, коли нам роблять добро?
  • Чи можна добрим словом “вилікувати” поганий настрій?

II. Актуалізація опорних знань (10 хв)

1. Гра “Чарівна скринька”.

  • Завдання: У скриньці лежать різні предмети (наприклад, цукерка, хустинка, іграшка). Діти витягують предмет і розповідають, як цей предмет може стати частиною доброї справи (цукерку можна поділити, хустинку дати тому, хто плаче, іграшку подарувати).

2. Обговорення “Мої добрі вчинки”.

  • Учні діляться короткими історіями про добрі справи, які вони зробили вдома чи у школі цього тижня.

III. Вивчення нового матеріалу та Практична робота (15 хв)

1. Міні-дискусія “Емпатія: Зрозумій іншого” (Етика).

  • Вчитель: Як зрозуміти, що комусь сумно? Як допомогти, не питаючи? (Обговорення мови тіла, виразів обличчя).
  • Вправа “Обличчя емоцій”: Учні показують на обличчі емоції (смуток, радість, злість), а інші намагаються назвати їх.

2. Робота в малих групах “Доброта до природи” (Я досліджую світ).

  • Завдання: Кожна група отримує картку з ситуацією (наприклад, зламана гілка, брудна лавка, забута годівничка) та пропонує, як “виправити” ситуацію, проявивши доброту до природи.

IV. Фізкультхвилинка (3 хв)

  • “Подаруй посмішку”:
    1. Ходьба на місці.
    2. Повороти голови — шукаємо, кому можна подарувати посмішку.
    3. Широка усмішка (тренування м’язів обличчя).
    4. Обійми себе (подаруй добро собі).

V. Творча майстерня “Дерево добрих справ” (12 хв)

1. Створення “Сердечок доброти” (Мистецтво).

  • Завдання: Кожен учень отримує стікер-сердечко і пише на ньому (або малює) один добрий вчинок, який він пообіцяє зробити до кінця тижня (наприклад: “Допоможу мамі”, “Поділюся олівцями”, “Приберу сміття у дворі”).
  • 2. Оформлення “Дерева”: Учні прикріплюють свої сердечка до макету “Дерева добрих справ”, яке стоїть у класі.

VI. Підсумок уроку та Рефлексія (5 хв)

1. Рефлексія “Моє нове правило доброти”.

  • Вчитель: Яке нове правило доброти я беру із собою?
  • Завершення: Учні спільно промовляють гасло: “Доброта — це сила, що робить світ кращим!”

 

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *