Українська мова. Буквар. Вашуленко М. - Буквений період - методичні матеріали

Українська мова. Буквар. Вашуленко М. — Буквений період — методичні матеріали

Пропонуємо підбірку методичних матеріалів до уроків навчання грамоти в 1 класі за букварем Вашуленко М., Вашуленко О..

*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами.

Буквений період (І семестр)

Тема Методичні матеріали
Читання. Звук [а]. Буква а, А. Складання речень за схемами і малюнком. Звук [а] (буква а, А) в ролі окремого слова.
Письмо. Письмо малої букви а
Читання. Закріплення букви а, А, її звукового значення.
Письмо. Письмо  великої букви А.
Читання. Звук [о]. Буква о, О. Складання речень за малюнками.
Письмо. Письмо малої букви о.
Читання.  Закріплення букви о, О, її звукового значення.
Письмо. Письмо  великої букви О.
Читання.  Звук [і]. Буква і, І. Звук [і] в ролі окремого слова.  
Письмо. Письмо малої і великої букви і І
Читання. Звук [и]. Буква и, И. Один предмет – багато предметів. Робота з дитячою книжкою.
Письмо. Письмо малої і великої букви и И. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Знайомлюся із секретами слів, якими називають кількість предметів».
Читання. Звук [у]. Буква у, У. Складання речень.
Письмо. Письмо малої  букви у.
Читання. Закріплення букви у, У, її звукового значення. Складання речень.
Письмо. Письмо  великої букви У.
Читання. Звук [е]. Буква е, Е. Складання розповіді за серією малюнків.
Письмо. Письмо малої букви е.
Читання. Закріплення букви е, Е, її звукового значення. Складання речень за малюнками.
Письмо. Письмо  великої букви Е.
Читання. Звук [м], позначення його буквою м, М (ем). Читання складів і слів із буквою м.
Письмо. Письмо малої букви м.
Читання. Закріплення букви м, М, її звукового значення. Читання слів і речень з буквою м, М.
Письмо. Письмо  великої букви М.
Читання. Звуки [л], [л’], позначення їх буквою л, Л (ел). Читання складів і слів з буквою л. Робота з дитячою книжкою.
Письмо. Письмо малої  букви л.
Читання. Закріплення звуків [л], [л’], букви л, Л. Читання слів, речень з вивченими буквами.
Письмо. Письмо  великої букви Л. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки предметів».
Читання. Звуки [н], [н’], позначення їх буквою н, Н (ен). Читання складів і слів з вивченими буквами.
Письмо. Письмо малої  букви н.
Читання.  Закріплення звуків [н], [н’], букви н, Н
Письмо. Письмо великої букви Н.
Читання. Звуки [с], [с’], буква с, С (ес). Читання складів і слів із буквою с.
Письмо. Письмо малої букви с.
Читання. Закріплення звуків [с], [с’], букви с, С. Читання слів, речень, тексту з вивченими буквами.
Письмо. Письмо  великої букви С.
Читання. Звук [к], позначення його буквою к, К (ка). Читання складів і слів із буквою к.
Письмо. Письмо малої  букви к.
Читання. Закріплення букви к, К, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою.
Письмо. Письмо  великої букви К. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся визначати ознаки осені».
Читання. Звук [в], позначення його буквою в, В (ве). Читання складів і слів з буквою в.
Письмо. Письмо малої  букви в.
Читання. Закріплення букви в, В її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Уявлення про особові займенники він, вона, воно, вони (без уживання термінів).
Письмо. Письмо  великої букви В.
Читання. Звуки [р], [р’], буква р, Р(ер). Читання складів і слів із буквою р.
Письмо. Письмо малої  букви р.
Читання. Закріплення букви р, Р, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Письмо  великої букви Р.
Читання. Звук [п], позначення його буквою п, П (пе). Читання складів, слів і тексту з буквою п.
Письмо. Письмо малої  букви п.
Читання. Закріплення букви п, П, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Письмо  великої букви П.
Читання. Звуки [т], [т’], позначення їх буквою т, Т (те). Читання складів і слів із буквою т. Робота з дитячою книжкою.
Письмо. Письмо малої  букви т. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся описувати предмети».
Читання. Закріплення букви т, Т, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Слова однакові за звучанням і написанням, але різні за значенням
Письмо. Письмо  великої букви Т.
Читання. Звуки [д], [д’], позначення їх буквою д, Д (де). Робота над літературною вимовою слів із дзвінкими приголосними [д], [д’] у зіставленні з [т], [т’]. Читання складів і слів із буквою д. 
Письмо. Письмо малої  букви д.
Читання. Закріплення букви д, Д, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Письмо великої букви Д.
Читання. Звуки [з], [з’], позначення їх буквою з, З (зе). Відпрацювання літературної (дзвінкої) вимови слів з виучуваними звуками. Читання складів, слів і речень із буквою з, З.
Письмо. Письмо малої  букви з.
Читання. Закріплення букви з, З, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Письмо  великої букви З.
Читання. Звук [б], позначення його буквою б, Б (бе). Відпрацювання літературної вимови слів зі звуком [б]. Читання складів, слів, речень із буквою б.
Письмо. Письмо малої  букви б.
Читання. Закріплення букви б, Б, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах. Робота з дитячою книжкою
Письмо. Письмо  великої букви Б. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся розповідати про призначення предметів».
Читання. Звук [й], позначення його буквою й, Й (йот). Читання складів, слів і речень з буквою й.
Письмо. Письмо малої  букви й.
Читання. Закріплення букви й, Й, її звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Письмо  великої букви Й.
Читання. Закріплення букв, їхнього звукового значення, уміння читати вивчені букви в словах, реченнях і текстах.
Письмо. Закріплення вивчених букв.
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.
Письмо. Закріплення вивчених букв.
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення.
Читання. Закріплення знань і вмінь, пов’язаних із вивченими буквами.
Письмо. Закріплення вміння писати слова, речення.
Читання. Підсумковий урок за семестр. Робота з дитячою книжкою.
Письмо. Підсумковий урок за семестр. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Складаю розповідь за малюнками».

Також рекомендуємо:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *