Безкоштовні методичні матеріали, дидактичні ігри і картки, діагностувальні і перевірні роботи до підручника «Я досліджую світ. 2 клас» Бібік Н. Боднарчук Г.
*** Розділ на етапі наповнення.
Розділ 2. Людина і природа
| № уроку | Тема | Методичні матеріали |
| 8 | Що належить до природи | |
| 9 | Чому потрібно дбати про довкілля | |
| 10 | Кольорові сторінки природи: осінь | |
| 11 | Екскурсія. Що можна побачити, почути і відчути восени? | |
| 12 | Сонце. Світло і тепло | |
| 13 | Як працюють «сонячні зайчики» | |
| 14 | Якої форми наша планета | |
| 15 | Чому буває день і ніч | |
| 16 | При року | |
| 17 | Зміна пір року | |
| 18 | Навіщо потрібний календар | |
| 19 | Діагностувальна робота №2 | |
| 20 | Якими бувають рослини | |
| 21 | Як розрізняють рослини | |
| 22 | Проводимо дослідження «Чи поглинають рослини воду» | |
| 23 | Тварини в природі | |
| 24 | Природні явища | |
| 25 | Проводимо дослідження «Моделювання дощу у склянці» | |
| 26 | Рослини восени | |
| 27 | Як рослини готуються до зими | |
| 28 | Тварини восени | |
| 29 | Як тварини готуються до зими | |
| 30 | Збираємо врожай | |
| 31 | Від зернятка до хлібини | |
| 32 | Святковий календар осені | |
| 33 | Діагностувальна робота №3 | |
| 34 | Знаю, навіщо правила для учнів | |
| 35 | Як поводитися в колективі | |
| 36 | Уроки чемності | |
| 37 | Умію дружити | |
| 38 | Битися чи не битися? | |
| 39 | Міні-проект «Правила дружби» | |
| 40 | Кольорові сторінки природи: зима | |
| 41 | Що можна побачити, почути і відчути взимку? | |
| 42 | Як не замерзнути | |
| 43 | Рослини взимку | |
| 44 | Тварини взимку | |
| 45 | Проєкт «Птахам на допомогу» | |
| 46 | Святковий календар зими | |
| 47 | Які правила в сім’ї | |
| 48 | Що я вмію і люблю | |
| 49 | Проєкт «Збережемо життя ялинці» | |
| 50 | Правила поведінки під час новорічних святкувань | |
| 51 | Узагальнення та систематизація знань учнів
Діагностувальна робота №4 |
Корисні посилання:




