Пропонуємо методичні матеріали для уроків математики в 3 класі за підручником Л. Оляницької.
*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами.
Розділ 3. Нумерація чисел у концентрі “Тисяча”.
Усне і письмове додавання і віднімання в межах 1000
| Тема | Методичні матеріали |
| Лічильна одиниця — сотня. Лічба сотнями. Утворення трицифрового числа | |
| Додавання та віднімання числа 1 (170 + 1, 187 – 1) | |
| Порівняння сотень. Додавання та віднімання сотнями (400 + 200, 400 – 200 ) | |
| Лічба в межах 1000. Розряд сотень | |
| Розрядний склад числа. Розрядні числа. Читання та запис трицифрових чисел | |
| Розрядний склад числа .Загальна кількість одиниць, десятків і сотень у трицифровому числі. Порівняння чисел. | |
| Розрядний склад числа. Рівняння. Розв’язок рівняння. Знаходження невідомого доданка | |
| Арифметичні дії з числами на основі нумерації. Додавання на основі розрядного складу числа (300+40, 300+4, 300+50+4) | |
| Віднімання на основі розрядного складу числа (345 –300, 345–40, 345– 5) | |
| Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — кілометр | |
| Додавання та віднімання на основі розрядного складу числа. Одиниця вимірювання довжини — міліметр. | |
| Сполучний закон додавання | |
| Додавання на основі правила додавання суми до числа, числа до суми. | |
| Віднімання на основі правила віднімання числа від суми, суми від числа. | |
| Додавання круглих чисел (349 + 220) | |
| Віднімання круглих чисел( 340 – 220) | |
| Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого зменшуваного | |
| Додавання та віднімання круглих чисел. Рівняння . Знаходження невідомого від’ємника | |
| Усне додавання круглих трицифрових чисел (450 + 270) | |
| Усне віднімання круглих трицифрових чисел (450 – 270) |
|
| Одиниця вимірювання маси-тонна. Співвідношення між одиницями вимірювання величин | |
| Одиниця вимірювання маси- грам. Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел | |
| Усне додавання та віднімання круглих трицифрових чисел. Прийом округлення | |
| Залежність результату дій додавання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) | |
| Залежність результату дій віднімання від зміни одного з компонентів за незмінності ( сталості іншого) | |
| Перевіряємо свої досягнення | |
| Письмове додавання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) | |
| Письмове віднімання двоцифрових і трицифрових чисел( без переходу через розряд) | |
| Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
| Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
| Письмове додавання трицифрових чисел ( з переходом через розряд). Задачі на знаходження трьох чисел за їх сумою та сумами двох доданків. | |
| Письмове віднімання трицифрових чисел ( з переходом через розряд) | |
| Письмове додавання та віднімання трицифрових чисел | |
| Перевірка правильності виконання дії додавання | |
| Перевірка правильності виконання дії віднімання | |
| Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
| Одиниці вимірювання часу – тисячоліття,століття. Співвідношення між одиницями вимірювання часу | |
| Співвідношення між одиницями вимірювання часу. Календар. | |
| Одиниці вимірювання часу – секунда. Визначення часу за годинником. | |
| Розв’язування простих і складених задач на визначення тривалості події, часу початку й закінчення події. | |
| Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. | |
| Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
| Закріплення прийомів додавання та віднімання чисел у межах 1000 | |
| Порівняння іменованих чисел. Додавання та віднімання іменованих чисел. | |
| Перевіряємо свої досягнення | |
| Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. | |
| Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. | |
| Повторення вивченого. Для тих хто не боїться труднощів. |
Корисні посилання:




