Прпонуємо методичні матеріали для уркоів математики в 3 класі за підручником С. Скворцової, О.Онопрієнко.
***Розділ на етапа наповнення.
Розділ 1. Узагальнюємо і систематизуємо вивчене у 2-му класі. Рівняння
| Тема | Методичні матеріали |
| Повторюємо нумерацію чисел у межах 100 | |
| Додаємо і віднімаємо числа частинами | |
| Складаємо і розв’язуємо обернені задачі до даної | |
| Розв’язуємо складені задачі | |
| Досліджуємо задачі | |
| Додаємо і віднімаємо числа порозрядно | |
| Досліджуємо задачі на знаходження різниці | |
| Досліджуємо задачі на знаходження суми | |
| Додаємо і віднімаємо числа, використовуючи прийом округлення | |
| Досліджуємо задачі на знаходження невідомого доданка | |
| Досліджуємо задачі на знаходження невідомого зменшуваного та від’ємника | |
| Перевіряємо арифметичні дії додавання та віднімання | |
| Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць | |
| Досліджуємо задачі на різницеве порівняння | |
| Досліджуємо задачі на збільшення або зменшення числа на кілька одиниць | |
| Навчальний проєкт «Чи виникають проблеми у повсякденному житті в людини, яка погано виконує додавання та віднімання двоцифрових чисел?» | |
| Діагностувальна робота № 1 | |
| Повторюємо арифметичні дії множення і ділення. Арифметичні дії множення та ділення | |
| Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення | |
| Узагальнюємо способи складання таблиць множення і ділення | |
| Досліджуємо таблиці множення та ділення | |
| Досліджуємо таблиці множення та ділення | |
| Знайомимось із послідовним множенням і діленням | |
| Досліджуємо таблицю Піфагора | |
| Досліджуємо задачі на знаходження частки | |
| Знайомимось з табличною формою короткого запису задачі | |
| Повторюємо геометричні фігури на площині | |
| Повторюємо вивчене | |
| Знайомимось із рівнянням | |
| Розв’язуємо прості рівняння | |
| Складаємо рівняння за вимогою | |
| Складаємо рівняння за текстом простої задачі | |
| Складаємо і розв’язуємо прості рівняння | |
| Розв’язуємо ускладнені рівняння | |
| Розв’язуємо ускладнені рівняння | |
| Розв’язуємо задачі складанням рівняння | |
| Знайомимось із властивістю рівності | |
| Розв’язуємо рівняння | |
| Записуємо задачу коротко таблицею | |
| Розв’язуємо задачі способом складання рівняння | |
| Повторюємо одиниці вимірювання величин | |
| Визначаємо час за годинником |
|
| Працюємо над навчальним проєктом «Секрети таблиці множення» | |
| Навчальний проєкт «Чим мені у повсякденному житті будуть корисні гарні знання таблиці множення» | |
| Діагностувальна робота № 2 | |
| Аналізуємо результати контрольної роботи. Перевірка навичок усних обчислень (математичний диктант, робота на картках тощо) |
Корисні посилання:




