Методична підтримка уроків української мови і читання в 4 класі до підручника «Українська мова та читання» М. Захарійчук від EDUC.com.ua.
*** Розділ на етапі наповнення.
Розділ 2. Слово. Будова слова
| № уроку | Тема | Методичні матеріали |
| 8 | Повторення та узагальнення вивченого про слово (антоніми, синоніми, переносне значення, багатозначні слова) | |
| 9 | Фразеологізми. | |
| 10 | Фразеологізми-антоніми
Фразеологізми-синоніми |
|
| 11 | Будова слова. Повторення вивченого | |
| 12 | Корінь слова. Чергування приголосних [г], [к], [х] із [ж], [ч], [ш] і [з′], [ц′], [с′] | |
| 13 | Чергування голосних [о], [е] з [і] у коренях слів | |
| 14 | Розвиток зв’язного мовлення. | |
| 15 | Префікс. Префікси, співзвучні з прийменниками | |
| 16 | Діагностична робота. ДИКТАНТ | |
| 17 | Спостереження за збігом однакових приголосних на межі префікса та кореня | |
| 18 | Апостроф після префіксів перед я, ю, є, ї. Перенос слів із префіксами | |
| 19 | Правопис префіксів при-, пре- | |
| 20 | Суфікс. Творення слів із суфіксами зменшення, здрібнілості, пестливості та згрубілості | |
| 21 | Розвиток зв’язного мовлення. | |
| 22 | Мої навчальні досягнення. Перевірна робота |
Корисні посилання:




