План-конспект уроку Я школяр. Я школярка

План-конспект уроку “Я школяр. Я школярка”

План-конспект уроку “Я школяр. Я школярка” за підручником “Я досліджую світ (ЯДС)” 1 клас Гільберг Т.

Урок “Я школяр. Я школярка”

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про роль школяра/школярки; навчити орієнтуватися в шкільному середовищі; ознайомити з правилами поведінки в класі.
  • Розвивальна: Розвивати вміння слухати, аналізувати інформацію, висловлювати власні думки; формувати навички спільної роботи.
  • Виховна: Виховувати почуття відповідальності, повагу до вчителів та однокласників; сприяти формуванню позитивного ставлення до навчання.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 4-5).
  • Предмети шкільного приладдя (портфель, ручка, олівець, зошит).
  • Мультимедійна дошка або плакат із зображенням шкільного життя.
  • Картки з правилами поведінки.

Тип уроку: урок-гра.

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання вчителя та учнів.
  • Психологічна установка: “Я — учень. У мене все вийде!”

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Ким ви були до школи?
    • Що змінилося у вашому житті, коли ви стали першокласниками?

III. Повідомлення теми та мети уроку

  • Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми поговоримо про те, хто такий школяр/школярка, та дізнаємося, що потрібно вміти для успішного навчання”.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с. 4):
    • Завдання 1: Розгляньте малюнок. Хто зображений? Що вони роблять?
    • Завдання 2: Обговоріть, що є у портфелі школяра/школярки. Які з цих предметів ви вже маєте?
  2. Дидактична гра “Збери портфель”:
    • На столі лежать різні предмети. Учні обирають лише ті, які потрібні в школі, і кладуть їх до символічного “портфеля”.
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Бесіда за малюнком (с. 5):
    • Які правила поведінки в школі ви знаєте?
    • Чому важливо бути уважним на уроці?
    • Як потрібно ставитися до однокласників?

V. Узагальнення та систематизація знань

  • Гра “Так чи ні?”:
    • “На уроці потрібно говорити тихо?” (Так)
    • “Можна кричати та бігати по класу?” (Ні)
    • “Потрібно піднімати руку, щоб відповісти?” (Так)
  • Створення “Правил нашого класу”:
    • Разом з учнями обговорити та записати на плакаті основні правила.

VI. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Запитання до учнів:
    • Ким ви стали, коли прийшли до школи?
    • Що нового ви дізналися про школярів?
    • Які правила ви запам’ятали?

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *