План-конспект уроку Я знайомлюся з однокласниками

План-конспект уроку “Я знайомлюся з однокласниками”

План-конспект уроку “Я знайомлюся з однокласниками” за підручником “Я досліджую світ (ЯДС)” для 1 класу Т.Гільтерг.

Урок “Я знайомлюся з однокласниками”

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про колектив класу як нове соціальне середовище; навчити, як правильно знайомитися та запам’ятовувати імена.
  • Розвивальна: Розвивати комунікативні навички, вміння слухати, співпрацювати; формувати доброзичливе ставлення до оточуючих.
  • Виховна: Виховувати повагу до однолітків, емпатію та почуття приналежності до шкільної спільноти.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 4-5).
  • Малюнки із зображенням дітей, що знайомляться.
  • М’яч або м’яка іграшка.
  • Бейджики або стікери для імен.
  • Папір та олівці.

Тип уроку: урок-гра.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа “Крок уперед”: Запропонуйте учням зробити крок уперед, якщо вони почули своє ім’я або слово, що їм подобається. Це допоможе дітям відчути себе частиною колективу.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Ким ви були до школи?
    • А ким ви стали, коли переступили шкільний поріг? (Школярами, учнями)
  • Вчитель підводить до теми, запитуючи, що найголовніше в перший день у школі. (Знайомство з учителем та однокласниками).

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с. 4-5):
    • Завдання 1: Розгляньте малюнок на сторінці 4. Обговоріть, що роблять діти. Як ви думаєте, вони знайомі?
    • Завдання 2: Зверніть увагу на зображення дітей, які вітаються і називають свої імена. Чому важливо знати ім’я свого однокласника?
  2. Гра “Снігова куля”:
    • Діти сідають у коло. Перший називає своє ім’я. Другий повторює ім’я першого і називає своє. Третій повторює імена перших двох і називає своє. І так далі.
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Практична робота: “Презентуй свого друга”:
    • Учні діляться на пари. Кожен розповідає своєму партнеру про свій улюблений колір або мультик.
    • Потім кожен представляє свого нового друга класу, розповідаючи про нього. Це вчить не лише говорити, а й уважно слухати.

IV. Узагальнення та систематизація знань

  • Гра “Назви ім’я”: Вчитель кидає м’яч або м’яку іграшку учню і називає його ім’я. Потім учень називає ім’я іншого однокласника і кидає йому м’яч.
  • Творча вправа: Запропонуйте дітям намалювати портрет свого нового друга, з яким вони познайомилися на уроці. Це допоможе закріпити імена та риси обличчя.

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Запитання до учнів:
    • Що нового ви дізналися про своїх однокласників?
    • Як ви тепер будете знайомитися з новими людьми?
    • Назвіть ім’я свого друга, який сидить поруч з вами.
  • Домашнє завдання: Розповісти батькам про нових друзів у класі.

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *