План-конспект уроку Моя постава — моє здоров'я

План-конспект уроку “Моя постава — моє здоров’я”

План-конспект уроку “Моя постава — моє здоров’я” за підручником для 1 класу Т.Гільберг “Я досліджую світ”.

УрокМоя постава — моє здоров’я”

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про значення правильної постави для здоров’я. Навчити, як правильно сидіти за партою та носити портфель.
  • Розвивальна: Розвивати спостережливість, вміння контролювати положення свого тіла. Формувати навички самостійної роботи над своєю поставою.
  • Виховна: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я та особистої гігієни.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 14-16).
  • Плакат із зображенням правильної та неправильної постави.
  • Шкільний стілець, парта.
  • Рюкзак/портфель, наповнений підручниками.
  • Дзеркало (за можливості).

Тип уроку: урок-дослідження.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа “Скульптор”: Учитель пропонує учням уявити себе скульпторами, які ліплять гарну, рівну фігуру. “Станьте рівно, розправте плечі, підніміть голову. Тепер подивиться, які ви стрункі й гарні!”.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Чи знаєте ви, що таке постава?
    • Навіщо людині потрібна постава?
  • Вчитель підводить до теми: “Сьогодні ми дізнаємося, чому так важливо тримати спинку рівно і як це впливає на наше здоров’я”.

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь учителя з елементами демонстрації:
    • Покажіть учням плакат із правильною та неправильною поставою.
    • Демонстрація: Вчитель показує, як правильно сидіти за партою: спина притиснута до спинки стільця, ноги стоять на підлозі, лікті лежать на столі. Потім показує, як сидіти неправильно: сутулитися, класти ногу на ногу.
  2. Робота з підручником (с. 14-15):
    • Завдання 1: Розгляньте малюнки. Які діти сидять правильно, а які — ні? Чому?
    • Завдання 2: Розгляньте, як правильно стояти та ходити.
  3. Фізкультхвилинка “Маріонетки”: Учні уявляють себе ляльками-маріонетками, яких тягнуть за ниточку догори. Це допомагає розправити спину.
  4. Бесіда за малюнком (с. 16):
    • Як правильно носити портфель?
    • Чому не можна носити важкий портфель на одному плечі?
    • Обговоріть, чи варто допомагати батькам носити важкі сумки.

IV. Закріплення та узагальнення знань

  • Вправа “Впізнай мене”: Учитель показує зображення з різними видами постави, а учні називають: правильна чи неправильна.
  • Практична вправа “Потренуємося”:
    • Запропонуйте учням сісти за парту та перевірити, чи правильно вони сидять, використовуючи набуті знання.
    • Попросіть їх походити по класу з рівною спиною.
  • Творче завдання: Намалювати “порадник” для друзів про те, як зберегти поставу

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія:
    • Чому правильна постава важлива?
    • Що ви будете робити, щоб ваша спина завжди була рівною?
    • Чи будете ви тепер звертати увагу на те, як сидите чи стоїте?

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *