План-конспект уроку Лепбук Розпорядок дня. Правила роботи з ножицями. Правила приклеювання паперу

План-конспект уроку “Лепбук “Розпорядок дня”. Правила роботи з ножицями. Правила приклеювання паперу”

План-конспект уроку “Лепбук “Розпорядок дня”. Правила роботи з ножицями. Правила приклеювання паперу” для цікавого і пізнавального уроку ЯДС в 1 класі за підручником “Я досліджую світ” Т.Гільберг.

Урок “Лепбук “Розпорядок дня”. Правила роботи з ножицями. Правила приклеювання паперу”

Мета:

  • Навчальна: Закріпити знання про розпорядок дня, його значення для здоров’я та успішності. Ознайомити учнів з правилами безпечної роботи з ножицями та клеєм. Навчити створювати простий лепбук.
  • Розвивальна: Розвивати дрібну моторику рук, творче мислення та акуратність. Формувати вміння планувати послідовність дій під час виконання практичного завдання.
  • Виховна: Виховувати відповідальне ставлення до правил безпеки; сприяти формуванню почуття відповідальності за свою роботу.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 12-13).
  • Інструменти та матеріали: кольоровий картон, папір, ножиці, клей-олівець або ПВА, маркери, олівці, вирізки або малюнки до теми “Розпорядок дня”.
  • Наочність: плакат з правилами безпеки при роботі з ножицями та клеєм; зразок готового лепбука.

Тип уроку: урок-практикум.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання. Перевірка готовності робочих місць до уроку праці.
  • Вправа “Майстри та майстрині”: “Сьогодні ми з вами будемо справжніми майстрами. Щоб робота була успішною, ми маємо бути уважними і дотримуватися правил”.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Що таке розпорядок дня і чому важливо його дотримуватися?
    • Які корисні справи ви робите щодня, щоб бути здоровими?
  • Вчитель показує готовий лепбук і запитує, що це за предмет і для чого він потрібен.

III. Повідомлення теми та мети уроку

  • Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми будемо створювати власний лепбук на тему ‘Розпорядок дня’. Але перед тим, як почати, ми обов’язково навчимося, як правильно і безпечно працювати з ножицями та клеєм”.

IV. Вивчення нового матеріалу. Інструктаж

  1. Пояснення правил безпеки (робота з плакатом):
    • Правила роботи з ножицями:
      • Тримайте ножиці лезами вниз, коли йдете.
      • Передавайте ножиці кільцями вперед.
      • Не розмахуйте ножицями.
      • Ріжте лише на своєму робочому місці.
      • Не залишайте ножиці розкритими.
    • Правила роботи з клеєм:
      • Працюйте з клеєм акуратно, щоб не забруднити одяг.
      • Не беріть клей до рота.
      • Використовуйте підкладку, щоб не забруднити стіл.
      • Після роботи закрийте тюбик або ковпачок.
  2. Робота з підручником (с. 12-13):
    • Завдання 1: Розгляньте елементи лепбука на сторінці 12. Зверніть увагу, як вони виглядають (кишеньки, гармошки, розкладки).
    • Завдання 2: Зверніть увагу на зображення дітей, що працюють. Подумайте, що вони роблять правильно, а що ні.
  3. Фізкультхвилинка.

V. Практична робота: створення лепбука

  • Етап 1 (підготовка): Учні беруть картон-основу, складають його за зразком, щоб отримати “книжечку”.
  • Етап 2 (планування): Діти обирають теми для своїх кишеньок (“Мій ранок”, “Мій обід”, “Мій відпочинок”, “Мій сон”) та готують малюнки або вирізки для них.
  • Етап 3 (основна робота): Учні створюють міні-конвертики, розкладки-гармошки, віконечка та кріплять їх до основи за допомогою клею. Після висихання вставляють у кишеньки картки з малюнками.
  • Індивідуальна допомога вчителя: Вчитель підходить до кожного учня, контролює правильність роботи, нагадує про правила безпеки.

VI. Підсумок уроку

  • Презентація робіт: Учні демонструють свої лепбуки. Вчитель відзначає старанність та акуратність.
  • Рефлексія:
    • Що вам було найскладніше в роботі?
    • Чи вдалося вам дотримуватися всіх правил безпеки?
    • Чи будете ви користуватися своїм лепбуком?
  • Домашнє завдання: Розповісти батькам про свій лепбук та продемонструвати його.

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *