План-конспект уроку Охайність та особиста гігієна

План-конспект уроку “Охайність та особиста гігієна”

План-конспект уроку на тему “Охайність та особиста гігієна” для 1 класу за підручником “Я досліджую світ” Т.Гільберг.

Тема: Охайність та особиста гігієна.

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про важливість дотримання особистої гігієни для здоров’я. Ознайомити з основними правилами гігієни (миття рук, чищення зубів, догляд за одягом).
  • Розвивальна: Розвивати вміння доглядати за собою, формувати корисні звички. Розширювати словниковий запас (гігієна, мікроби, охайність).
  • Виховна: Виховувати відповідальне ставлення до свого здоров’я та зовнішнього вигляду.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 17-20).
  • Предмети гігієни: мило, рушник, зубна щітка, зубна паста, гребінець, носовичок.
  • Плакат із зображенням мікробів.
  • Картки з правилами гігієни.
  • Мультфільм або відеоролик про миття рук.

Тип уроку: урок-бесіда.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа “Комплімент”: запропонувати учням сказати один одному комплімент щодо зовнішнього вигляду: “Який ти сьогодні охайний!”, “Яка у тебе чиста футболка!”. Це підведе до теми уроку.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Чому так важливо бути охайним?
    • Як ви думаєте, що таке особиста гігієна?

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Розповідь учителя “Невидимі вороги”:
    • Показати плакат із зображенням мікробів. “Наші вороги — це мікроби. Вони маленькі і ми їх не бачимо, але вони можуть спричинити хвороби. Як ми можемо їх подолати?”.
  2. Робота з підручником (с. 17-18):
    • Завдання 1: Розгляньте малюнки. Обговоріть, що роблять діти. Навіщо потрібно мити руки?
    • Завдання 2: Коли потрібно мити руки? (Після прогулянки, після туалету, перед їжею, після ігор з тваринами).
  3. Фізкультхвилинка “Малюємо милом”: Учні імітують рухи миття рук під веселу пісню.
  4. Бесіда “Чисті зубки” (с. 19):
    • Навіщо потрібно чистити зуби?
    • Як часто це потрібно робити?
    • Покажіть, як правильно чистити зуби, використовуючи макет.
  5. Робота з підручником (с. 20):
    • Завдання 3: Розгляньте інші предмети гігієни. Обговоріть, для чого вони потрібні (гребінець, рушник).
    • Завдання 4: Навіщо потрібно доглядати за одягом?

IV. Узагальнення та систематизація знань

  1. Гра “Чарівна скринька”:
    • Вчитель показує предмети гігієни, що лежать у “чарівній скриньці” (мило, зубна щітка, гребінець). Учні називають предмет і пояснюють, для чого він потрібен.
  2. Завдання “Доповни речення”:
    • “Щоб бути здоровим, потрібно щодня… (вмиватися, чистити зуби).”
    • “Щоб мікроби не потрапили в рот, потрібно… (мити руки).”

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Запитання до учнів:
    • Що нового ви дізналися про гігієну?
    • Які звички ви будете виконувати щодня?
  • Домашнє завдання: Зробити власний плакат “Правила гігієни” та повісити його вдома у ванній кімнаті.

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *