План-конспект уроку Буквар – перша навчальна книга

План-конспект уроку “Буквар – перша навчальна книга”

План-конспект уроку “Буквар – перша навчальна книга” для учнів 1 класу за підручником М.Вашуленко.

Тема: “Буквар – перша навчальна книга”

Мета уроку:

  • Навчальна: Ознайомити учнів з Букварем як першою навчальною книгою. Навчити орієнтуватися в підручнику: знаходити сторінки, розглядати ілюстрації.
  • Розвивальна: Розвивати увагу, зорову пам’ять, усне мовлення, вміння працювати в парі.
  • Виховна: Виховувати дбайливе ставлення до шкільних речей та любов до книги.

Обладнання:

  • Підручник “Буквар” (М. Вашуленко)
  • Презентація
  • Картинки із зображенням книг різного жанру (енциклопедія, казка, збірка віршів)

Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вступна бесіда про початок навчального року та шкільне життя.

II. Актуалізація опорних знань

  • Загадка: «Мовчить, а всіх навчить». (Книга)
  • Бесіда:
    • Які книжки ви знаєте?
    • Які книжки любите читати?

III. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми

  • Вчитель: Сьогодні ми познайомимося з вашим першим і найважливішим підручником, який навчить вас читати. Це – Буквар.
  • Оголошення теми: «Буквар – наша перша навчальна книга».

IV. Сприйняття та усвідомлення нового матеріалу

  • Робота з підручником (с. 4-5):
    • Розгляд обкладинки:
      • Як називається ваша книга?
      • Хто автори?
      • Розгляньте ілюстрацію на обкладинці. Що ви бачите?
    • Аналіз ілюстрації на розвороті:
      • Вчитель: «Розгорніть підручник на сторінках 4-5. Давайте розглянемо малюнок.
      • Завдання для обговорення (адаптуйте під малюнок у вашому підручнику):
        • Кого зображено?
        • Що роблять діти?
        • Які предмети є на малюнку?
        • Знайдіть і покажіть… (наприклад, портфель, ручку, зошит, тощо).»
    • Вправа: Вчитель показує, як правильно тримати підручник, як гортати сторінки.

V. Фізкультхвилинка

  • Виконання рухових вправ під вірш про навчання або книгу.

VI. Узагальнення та систематизація знань

  • Бесіда:
    • З якою новою книгою ми сьогодні познайомилися?
    • Чому Буквар є важливою книгою?
    • Як потрібно ставитися до книги?

VII. Підсумок уроку

  • Рефлексія: “Тепер, коли ви знаєте, як працювати з Букварем, які ваші враження? Що вам найбільше сподобалося?”
  • Оцінювання: Похвала учням за активну участь.

 

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *