Безкоштовні методичні матеріали для уроків навчання грамоти за букварем Вашуленко М., Вашуленко О. у 1 класі.
*** Таблицю будемо доповнювати новими матеріалами.
Добуквений період
| № | Тема | Матеріали |
| 1. | Читання. Буквар – перша навчальна книга. | |
| 2. | Письмо. Письмове приладдя. | |
| 3. | Читання. Я вчуся знайомитися, спілкуватися. | |
| 4. | Письмо. Орієнтування на обмеженій площині | |
| 5. | Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Що? | |
| 6. | Письмо. Програмування наступного руху руки. | |
| 7. | Читання. Ознайомлення зі словами – назвами предметів. Хто? | |
| 8. | Письмо. Координування рухів руки. | |
| 9. | Читання. Ознайомлення зі словами – назвами дій. Що робить? Що роблять? | |
| 10. | Письмо. Координування рухів руки. Розміщення малюнка в обмеженому просторі. | |
| 11. | Читання. Ознайомлення зі словами – назвами ознак. Який? Яка? Яке? Які? | |
| 12. | Письмо. Виділення окремих предметів з групи предметів. | |
| 13. | Читання. Ознайомлення зі словами, якими називають кількість предметів. Скільки? Який, яка, яке по порядку? Робота з дитячою книжкою. | |
| 14. | Письмо. Контролювання натиску олівцем на папір. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Мої перші кроки у країні знань». | |
| 15. | Читання. Речення. | |
| 16. | Письмо. Орієнтування в напрямку письма. | |
| 17. | Читання. Ознайомлення зі знаками в кінці речення. Крапка. Знак питання. Знак оклику. | |
| 18. | Письмо. Основний рядок | |
| 19. | Читання. Ознайомлення зі службовими словами в реченні | |
| 20. | Письмо. Письмо в рядку прямих ліній. | |
| 21. | Читання. Поділ слів на склади. | |
| 22. | Письмо. Допоміжні лінії рядка | |
| 23. | Читання. Наголос у словах. | |
| 24. | Письмо. Письмо в графічній сітці з допоміжними лініями. | |
| 25. | Читання. Мовні і немовні звуки. Голосні і приголосні звуки | |
| 26. | Письмо. Письмо в повній графічній сітці. | |
| 27. | Читання. Тверді і м’які приголосні звуки. | |
| 28. | Письмо. Письмо в повній графічній сітці. Розвиток зв’язного мовлення. Тема: «Вчуся запитувати». | |
| 29. | Читання. Складозвуковий аналіз слів. Закріплення вивченого. Робота з дитячою книжкою. Казки. | |
| 30. | Письмо. Письмо в повній графічній сітці. |
Також рекомендуємо:

