План-конспект уроку “Лепбук “Розпорядок дня””для уроку ЯДС в 1 класі за підручником Гілберг Т.
Урок “Лепбук ‘Розпорядок дня'”
Мета:
- Навчальна: Закріпити знання про розпорядок дня, його важливість для здоров’я та успішності. Навчити створювати власний лепбук як інтерактивний посібник.
- Розвивальна: Розвивати творче та критичне мислення, дрібну моторику; формувати вміння планувати й організовувати свою роботу.
- Виховна: Виховувати самостійність, акуратність, почуття відповідальності за свою роботу.
Обладнання:
- Підручник “Я досліджую світ” (с. 12-13).
- Матеріали для створення лепбука: аркуші кольорового паперу, клей, ножиці, маркери, ілюстрації до теми, конвертики, кишеньки.
- Зразки лепбуків.
Тип уроку: урок-проєкт.
Хід уроку:
I. Організаційний момент
- Привітання.
- Вправа “Оплески”: запропонувати учням плеснути в долоні, якщо вони сьогодні вчасно прокинулися, почистили зуби, зробили зарядку. Це допоможе згадати тему попереднього уроку.
II. Актуалізація опорних знань
- Бесіда:
- Що таке розпорядок дня і чому його важливо дотримуватися?
- Які основні частини розпорядку дня ви знаєте?
- Що станеться, якщо не виконувати розпорядок дня?
III. Повідомлення теми та мети уроку
- Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми будемо не просто говорити про розпорядок дня, а й створимо наш власний лепбук, щоб він став нашим помічником у дотриманні корисних звичок”.
IV. Вивчення нового матеріалу
- Робота з підручником (с. 12-13):
- Завдання 1: Розгляньте приклад лепбука в підручнику. Обговоріть, з яких елементів він складається (кишеньки, міні-книжечки, віконця).
- Завдання 2: Зверніть увагу, як ілюстрації допомагають зрозуміти зміст кожного розділу.
- Пояснення вчителя:
- Що таке лепбук? (Лепбук (lapbook) — це інтерактивна тека, що складається з різних кишеньок, віконець, розкладок, які об’єднані однією темою. Його можна розгорнути, відкрити, пересунути.)
- Навіщо потрібен лепбук? (Це допомагає краще запам’ятати матеріал, робить навчання цікавим і дозволяє дитині творити).
- Фізкультхвилинка.
- Практична робота: створення лепбука.
- Етап 1 (планування): Вчитель пропонує учням обрати, які кишеньки та віконця вони створять:
- “Мій ранок”
- “Мій день”
- “Мій вечір”
- “Корисні звички”
- Етап 2 (творчий): Діти малюють, розрізають, клеять, оформлюють свої лепбуки під керівництвом вчителя.
- Етап 1 (планування): Вчитель пропонує учням обрати, які кишеньки та віконця вони створять:
V. Узагальнення та систематизація знань
- Презентація робіт:
- Кожен учень (або за бажанням) показує свій лепбук.
- Діти розповідають про один із розділів, наприклад: “У моєму розділі ‘Мій ранок’ я намалював/намалювала, як я роблю зарядку”.
- Обговорення:
- Що було найцікавішим у створенні лепбука?
- Чи допомагає лепбук запам’ятати правила розпорядку дня?
VI. Підсумок уроку
- Рефлексія: Запитання до учнів:
- Навіщо ми створювали лепбук?
- Чи будете ви користуватися ним у повсякденному житті?
- Домашнє завдання: Розповісти батькам про свій лепбук і показати його.
Також рекомендуємо: