План-конспект уроку Лепбук Розпорядок дня

План-конспект уроку “Лепбук “Розпорядок дня””

План-конспект уроку “Лепбук “Розпорядок дня””для уроку ЯДС в 1 класі за підручником Гілберг Т.

Урок “Лепбук ‘Розпорядок дня'”

Мета:

  • Навчальна: Закріпити знання про розпорядок дня, його важливість для здоров’я та успішності. Навчити створювати власний лепбук як інтерактивний посібник.
  • Розвивальна: Розвивати творче та критичне мислення, дрібну моторику; формувати вміння планувати й організовувати свою роботу.
  • Виховна: Виховувати самостійність, акуратність, почуття відповідальності за свою роботу.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 12-13).
  • Матеріали для створення лепбука: аркуші кольорового паперу, клей, ножиці, маркери, ілюстрації до теми, конвертики, кишеньки.
  • Зразки лепбуків.

Тип уроку: урок-проєкт.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа “Оплески”: запропонувати учням плеснути в долоні, якщо вони сьогодні вчасно прокинулися, почистили зуби, зробили зарядку. Це допоможе згадати тему попереднього уроку.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Що таке розпорядок дня і чому його важливо дотримуватися?
    • Які основні частини розпорядку дня ви знаєте?
    • Що станеться, якщо не виконувати розпорядок дня?

III. Повідомлення теми та мети уроку

  • Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми будемо не просто говорити про розпорядок дня, а й створимо наш власний лепбук, щоб він став нашим помічником у дотриманні корисних звичок”.

IV. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с. 12-13):
    • Завдання 1: Розгляньте приклад лепбука в підручнику. Обговоріть, з яких елементів він складається (кишеньки, міні-книжечки, віконця).
    • Завдання 2: Зверніть увагу, як ілюстрації допомагають зрозуміти зміст кожного розділу.
  2. Пояснення вчителя:
    • Що таке лепбук? (Лепбук (lapbook) — це інтерактивна тека, що складається з різних кишеньок, віконець, розкладок, які об’єднані однією темою. Його можна розгорнути, відкрити, пересунути.)
    • Навіщо потрібен лепбук? (Це допомагає краще запам’ятати матеріал, робить навчання цікавим і дозволяє дитині творити).
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Практична робота: створення лепбука.
    • Етап 1 (планування): Вчитель пропонує учням обрати, які кишеньки та віконця вони створять:
      • “Мій ранок”
      • “Мій день”
      • “Мій вечір”
      • “Корисні звички”
    • Етап 2 (творчий): Діти малюють, розрізають, клеять, оформлюють свої лепбуки під керівництвом вчителя.

V. Узагальнення та систематизація знань

  1. Презентація робіт:
    • Кожен учень (або за бажанням) показує свій лепбук.
    • Діти розповідають про один із розділів, наприклад: “У моєму розділі ‘Мій ранок’ я намалював/намалювала, як я роблю зарядку”.
  2. Обговорення:
    • Що було найцікавішим у створенні лепбука?
    • Чи допомагає лепбук запам’ятати правила розпорядку дня?

VI. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Запитання до учнів:
    • Навіщо ми створювали лепбук?
    • Чи будете ви користуватися ним у повсякденному житті?
  • Домашнє завдання: Розповісти батькам про свій лепбук і показати його.

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *