Українська мова. 3 клас. Пономарьова К. - Розділ 1. Звуки і букви - методичні матеріали

Українська мова. 3 клас. Пономарьова К. — Розділ 1. «Звуки і букви» — методичні матеріали

Пропонуємо методичні матеріали для уроків української мови в 3 класі за підручником «Українська мова та читанн» авторів Пономарьова К., Гайова Л.

***Розділ на етапі наповнення.

Розділ 1. «Звуки і букви»

Тема Методичні матеріали
Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну
Повторення знань про голосні і приголосні звуки. Пригадування правила оформлення речень на письмі. Проведення інтерв’ю на основі спогадів з власного життя. Створення висловлення за власними спогадами та поданими запитаннями
Розпізнавання м’яких приголосних звуків та позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему
Написання слів з апострофом і звуками дж, дз. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями
Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями
Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за запитаннями. Тема для спілкування: «Спогади про літній відпочинок»
Розпізнавання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему
Написання слів з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання
Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання
Пригадування і застосування алфавіту. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки
Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки
Повторення і закріплення знань про звуки й букви, умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку
Розвиток зв’язного мовлення. Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»
Тематична діагностувальна робота з теми «Звуки і букви»

Корисні посилання:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *