Безкоштовні методичні матеріали, дидактичні ігри, картки, завдання і діагностувальні роботу для уроків ЯДС в 3 класі за підручником «Я досліджую світ. 3 клас» Грущинська І., Хитра З. від EDUC.com.ua.
***Розділ на етапі наповнення.
Розділ 2. Людина і нежива природа
Наше друге дослідження «Люди і нежива природа (Нежива природа. Сонце. Вода)»
| Тиждень № 5 Природа — частина навколишнього світу. | ||
| 13 | Чому природа — це невіддільна частина навколишнього світу? | |
| 14 | Що називають тілами (об’єктами), а що — явищами природи? | |
| 15 | Яке обладнання допомагає досліджувати природу? | |
| Тиждень № 6 Сонце — джерело життя на Землі | ||
| 16 | Як Сонце здійснює вплив на Землю? | |
| 17 | Які явища в неживій природі залежать від Сонця? | |
| 18 | Як Сонце впливає на живу природу? | |
| Тиждень № 7 Планета «Вода» | ||
| 19 | Чому вода — найзагадковіша речовина на Землі? | |
| 20 | Де на Землі міститься солона та прісна вода? | |
| 21 | Чому відбувається колообіг води в природі? | |
| Тиждень № 8 Значення води | ||
| 22 | Яке значення має вода для природи? | |
| 23 | Яке значення має вода для життя людей? | |
| 24 | Як люди використовують енергію води на суходолі та в морі? | |
| Тиждень № 9 Охорона води | ||
| 25 | Як відбувається забруднення води? | |
| 26 | Як потрібно охороняти воду від забруднення? | |
| 27 | Застосовуємо знання щодня | |
Корисні посилання:




