Я досліджую світ. 3 клас. Грущинська І. — Розділ 2. Людина і нежива природа (Повітря. Гірські породи. Ґрунт)— методичні матеріали

Я досліджую світ. 3 клас. Грущинська І. — Розділ 2. Людина і нежива природа (Гірські породи. Ґрунт)— методичні матеріали

Безкоштовні методичні матеріали, дидактичні ігри, картки, завдання і діагностувальні роботу для уроків ЯДС в 3 класі за підручником «Я досліджую світ. 3 клас» Грущинська І., Хитра З. від EDUC.com.ua.

***Розділ на етапі наповнення.

Розділ 2. Людина і нежива природа

Наше друге дослідження «Люди і нежива природа (Гірські породи. Ґрунт)»

Дізнаємося більше про ТВЕРДУ ОБОЛОНКУ ЗЕМЛІТиждень 13. Гірські породи та корисні копалини
37 Із чого складається тверда оболонка Землі?
38 Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (урок 1)
39 Що таке корисні копалини і як ти можеш їх досліджувати? (урок 2)
Тиждень  № 14. Застосування корисних копалин
40 Де в побуті застосовують корисні копалини?
41 Чи можуть вичерпатися запаси корисних копалин?
42 Чому корисні копалини потрібно використовувати ощадливо?
Тиждень  № 15. Ґрунт — особлива прикмета планети Земля
43 Чим ґрунт відрізняється від гірської породи?
44 Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (урок № 1)
45 Як дослідити склад ґрунту й визначити умови, необхідні для рослин? (урок № 2)
Тиждень  № 16. Родючий ґрунт — запорука врожаю
46 Яке значення має ґрунт для природи й життя людей?
47 Як підтримувати та поліпшувати родючість ґрунту
48 Застосовуємо знання щодня

Корисні посилання:

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *