План-конспект уроку Ми — однокласники

План-конспект уроку “Ми — однокласники”

План-конспект уроку на тему “Ми — однокласники” за підручником Т.Гільберг “Я досліджую світ” 1 клас.

Урок “Ми — однокласники”

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про колектив однокласників; навчити цінувати дружбу та взаємодопомогу.
  • Розвивальна: Розвивати комунікативні навички, вміння працювати в команді; формувати навички толерантності.
  • Виховна: Виховувати почуття взаємоповаги, доброзичливе ставлення до друзів та оточуючих.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 6-9).
  • Малюнки із зображенням учнів, які граються, допомагають один одному.
  • Кольорові стікери, фломастери.
  • Картки з назвами емоцій (радість, смуток, злість).

Тип уроку: урок-тренінг.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Психологічна вправа “Привітання посмішкою”: Учні стають у коло, повертаються один до одного і дарують посмішку, що символізує готовність до співпраці.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • З ким ви знайомилися в перший день у школі?
    • Як називають дітей, з якими ви вчитеся в одному класі? (Однокласники)
  • Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми поговоримо про те, як важливо бути дружними та як допомагати один одному”.

III. Вивчення нового матеріалу

  1. Робота з підручником (с. 6-7):
    • Завдання 1: Розгляньте малюнок. Що роблять діти? Як вони почуваються?
    • Завдання 2: Обговоріть, чи важливо допомагати другу, коли він у біді.
  2. Вправа “Веселі друзі”:
    • Учні діляться на пари. Один учень розказує про свій улюблений мультфільм, а інший уважно слухає. Потім міняються ролями.
  3. Фізкультхвилинка.
  4. Бесіда за малюнком (с. 8-9):
    • Які емоції ви бачите на обличчях дітей?
    • Як правильно поводитися, коли твій однокласник сумує або плаче?

IV. Узагальнення та систематизація знань

  1. Створення “Дерева дружби”:
    • На дошці зображено дерево. Кожен учень отримує стікер-листок. На ньому він малює, як він уявляє дружбу (наприклад, два учні, що тримаються за руки), а потім приклеює його до “Дерева дружби”.
  2. Вправа “Яким має бути справжній друг?”:
    • Учні по черзі називають якості, якими має володіти друг (добрий, чесний, веселий, готовий допомогти).
  3. Ситуативні завдання:
    • “Твій друг забув ручку. Що ти зробиш?”
    • “Твій однокласник упав і розбив коліно. Як ти йому допоможеш?”

V. Підсумок уроку

  • Рефлексія:
    • Що вам найбільше сподобалось на уроці?
    • Які нові знання про дружбу ви отримали?
  • Домашнє завдання: Розповісти батькам про свого друга/подругу в класі.

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *