План-конспект уроку Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня

План-конспект уроку “Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня”

План-конспект уроку “Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня” за підручником Т.Гільберг “Я досліджую світ” для 1 класу.

Урок “Чому потрібно дотримуватися розпорядку дня”

Мета:

  • Навчальна: Сформувати в учнів уявлення про важливість дотримання розпорядку дня; навчити розрізняти основні елементи розпорядку (навчання, відпочинок, харчування, сон).
  • Розвивальна: Розвивати вміння планувати свій час; формувати навички самодисципліни та відповідальності.
  • Виховна: Виховувати усвідомлене ставлення до свого здоров’я; сприяти формуванню корисних звичок.

Обладнання:

  • Підручник “Я досліджую світ” (с. 10-11).
  • Набір карток із зображенням різних занять (сніданок, читання, гра, чищення зубів, виконання домашнього завдання, прогулянка).
  • Годинник-макет зі стрілками.
  • Кольорові олівці та аркуші паперу.

Тип уроку: урок-практикум.


Хід уроку:

I. Організаційний момент

  • Привітання.
  • Вправа “Оплески”: запропонувати учням сплеснути в долоні, якщо вони вже снідали сьогодні, встигли погратися, зробили зарядку. Це допоможе підвести до теми уроку.

II. Актуалізація опорних знань

  • Бесіда:
    • Чи знаєте ви, що таке розпорядок дня?
    • Навіщо потрібен годинник?

III. Повідомлення теми та мети уроку

  • Вчитель оголошує тему: “Сьогодні ми дізнаємося, чому так важливо мати свій розпорядок дня і як він допомагає нам бути здоровими та успішними”.

IV. Вивчення нового матеріалу

    1. Робота з підручником (с. 10):
      • Завдання 1: Розгляньте малюнок. Що роблять діти в різний час доби?
      • Завдання 2. Обговоріть, які справи школра/школярки зображені на малюнках.
  1. Гра “Розстав за порядком”:
    • На дошці хаотично розміщені картки із зображенням різних справ. Учні виходять по черзі та розставляють їх у правильній послідовності, розповідаючи, що вони роблять вранці, вдень та ввечері.
  2. Фізкультхвилинка.
  3. Бесіда за малюнком (с. 11):
    • Обговоріть, що станеться, якщо не спати вночі?
    • Чому важливо вчасно лягати спати?
    • Яке значення має ранкова гімнастика?

V. Узагальнення та систематизація знань

  1. Вправа “Мій день”:
    • Учні отримують аркуші паперу, розділені на три частини (“Ранок”, “День”, “Вечір”).
    • Запропонуйте їм намалювати або записати, які справи вони роблять у кожній частині дня.
  2. Завдання “З’єднай правильно”:
    • На дошці два стовпчики. У першому — назви справ (“Сніданок”, “Уроки”, “Сон”), у другому — їхнє значення (“Щоб бути бадьорим”, “Щоб отримати знання”, “Щоб відпочити”).
    • Учні з’єднують стрілками.

VI. Підсумок уроку

  • Рефлексія: Запитання до учнів:
    • Що нового ви дізналися про розпорядок дня?
    • Як він допомагає нам бути здоровими?
    • Що ви тепер будете робити вранці, щоб почуватися бадьорим?

Також рекомендуємо:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *